


2016. November 07. Hétfő, 09:29
Pécel Város Önkormányzata az ebrendészeti feladatai ellátása érdekében Pécel Város közigazgatási területén tartott ebek nyilvántartásba vétele céljából 2016. október 1. napja és 2016. november 30. napja között KÖTELEZŐ ebösszeírást végez.
Az eb tartója, tulajdonosa az ebösszeíráskor köteles a törvényben előírt adatokat a települési önkormányzat rendelkezésére bocsátani. Az ebösszeírás önbevallásos módszerrel történik.
Az ebösszeírás során az ebtartónak ebenként kell kitöltenie az "Ebösszeíró adatlap"-ot, majd visszajuttatni az Önkormányzat részére. Az adatlapok beszerzése az ebtartó kötelessége. Az adatlapok beszerezhetők a Péceli Polgármesteri Hivatal (2119 Pécel, Kossuth tér 1.) portáján és Igazgatási Irodáján, vagy letölthetők az Önkormányzat honlapjáról itt!
MINDEN KUTYATULAJDONOSNAK újra ki kell töltenie a nyomtatványt, függetlenül attól, hogy ezt már 2013-ban megtette vagy sem!