Nem változott az ügyintézés menete

Januárban felállt a Pest Megyei Kormányhivatal Gödöllői Járási Hivatal Péceli Kirendeltsége. Dr. Halász Krisztián aljegyző közleménye szerint városunkban továbbra is el lehet intézni a korábban megszokott ügyeket. Sem az ügyintézők személyében, sem az ügyintézés idejében nem történt változás.

"Pécelen január 2-tól megkezdte működését a Pest Megyei Kormányhivatal Gödöllői Járási Hivatal Péceli Kirendeltsége." - olvasható a pecel.hu honlapon. "Összefoglalóan ez azt jelenti, hogy városunkban ugyanazon ügyeket lehet intézni, melyeket korábban is. Sem az ügyfélfogadás idejében, sem pedig az ügyintézők személyében nem történt változás, a járáshoz kerülő államigazgatási feladatokat ellátó kollégák a polgármesteri hivatal I. épületében kaptak helyet." - folytatódik a közlemény.

A részletekről, az ügyintézés pontos idejéről egyébként az ügyfélszolgálaton személyesen, vagy a központi telefonszámokon(+36 (28) 452 745; 746) lehet érdeklődni. A polgármesteri hivatal más szervezeti egységeinél nem történt változás.

Az aljegyző a lakosság türelmét kéri, "tekintettel arra, hogy nagymértékű átalakulás történt a közigazgatásban".

A város honlapján található, ügyintézésre, ügyintézők elérhetőségekre vonatkozó adatokat jelenleg frissítik, rövid időn belül elérhetők lesznek az aktuális információk -  ígéri a közleményben Dr. Halász Krisztián.

Akinek mégis közvetlenül a Gödöllői Járási Hivatalhoz kell fordulnia, az az alábbi elérhetőségeken teheti: A Gödöllői Járási Hivatal címe (a városháza épületében): 2100 Gödöllő, Szabadság tér 7.; Telefonszám: 06 (28) 529-187, hivatalvezető: Dr. Urbanics Gábor. Ügyfélfogadási rend: hétfőn 8 és 18 óra, míg keddtől csütörtökig 8 és 16.30 óra között tart nyitva. Pénteken nincs ügyfélfogadás.

A közérdekű menüben létrehoztunk egy Járási Hivatal pontot, az elérhetőségek itt is megtalálhatók.

{jcomments on}